להגשת בקשה לשימוש בתקציב מחקר, נא למלא את כל הפרטים הרלוונטיים בטופס בקשת רכישה.
הנחיות:
- תקציב המחקר נועד לבקשות הקשורות במחקר על פי כללי ונהלי האוניברסיטה. יש לקבל אישור מראש על כל הוצאה באמצעות טופס הבקשה למימוש תקציב מחקר.
- ניתן לעשות שימוש בתקציב המחקר עד תום השנה החמישית לדוקטורט ולהגיש בקשות עד ה- 30 בספטמבר של אותה שנה, או עד תום תקופת המלגה, המאוחר מבניהם[1]. סטודנט שהגיש את עבודת הדוקטורט שלו, נחשב סטודנט מן המניין עד שעבודתו מאושרת.
- סטודנט שמקבל מלגה הכוללת תקציב מחקר, לא יקבל תוספת נוספת מבית הספר. למעט במקרים הבאים.
- מחשוב: מחשב נייד, חומרה ותוכנות מחשב ניתן לרכוש במקרים בהם נותרו למלגאי/ת לפחות 3 שנים נוספות לזכאות למלגה. הרכישה תתבצע דרך ספקים מורשים של האוניברסיטה בלבד. לא ניתן לקבל החזר כספי על רכישה פרטית.
- שימו לב, תוכנות OFFICE ניתנות בחינם לסטודנטים בקישור הבא.
- ניתן לרכוש מחשב דרך ספקי האוניברסיטה בלבד רשימה בקישור, יש להעביר 2 הצעות מחיר בצירוף לטופס הבקשה. ניתן להיעזר ברכזת תכניות המצטיינים לשם כך.
- עריכה: חשוב להקפיד על התחלת העבודה עם העורכ/ת רק לאחר הוצאת התחייבות לעבודת העריכה.
- ספקים חדשים בארץ יש להפנות לאתר מערכת לפתיחת ספק באוניברסיטה העברית. תמיכה טכנית לבירור סטטוס ספק: מיטל צרפתי 02-5880329 או במייל meitaltz@savion.huji.ac.il.
- עורכים מחו"ל ניתן לקבל החזר או לשלם ישירות לספק כנגד חשבונית מקורית/דרישת תשלום.
שימו לב: לא ניתן לקבל החזר הוצאות בגין עריכה לספק מישראל, התשלום יתבצע ישירות לספק. תחילת העבודה של הספק תתאפשר לאחר קבלת התחייבות לתשלום מהאוניברסיטה בלבד.
- ספרים ומאגרי מידע: יש לצרף הצהרה על כך שהספרים/מאגרי המידע נרכשו למטרת מחקר.
שימו לב: לא ניתן לרכוש ספרים/מאגרי מידע בחצי שנה האחרונה לזכאות לתקציב, לא יאושרו ספרים/מאגרי מידע שמצויים בספרייה.
- החזרים: הסעיף "החזר הוצאות" מתייחס לרכישה ששולמה עצמאית על ידי הסטודנט/ית. ניתן לקבל החזר כספי על סכומים העולים על 100 ₪ (עבור ספרים, מאגרי מידע, דמי חבר, ציוד משרדי וכדו'). יש לצרף קבלות מקוריות.
- על רכישת טובין או עריכה מעל 3,000 ₪ יש לצרף שתי הצעות מחיר. שימו לב, כאשר מימוש התקציב נועד לעריכה, ניתן לצרף מכתב הסבר מדוע נבחר העורך הספציפי במקום הצעת מחיר נוספת.