תיאור התפקיד
- סיוע בניהול משרד מנדל סכוליון: ניהול יומן, ניהול והקצאה של משרדים וציוד במרכז, טיפול בדואר ובדוא"ל
- ניסוח והפצת מייל שבועי לחברי המרכז בעברית ובאנגלית
- קבלת פני הבאים למרכז והדרכתם
- טיפול ועדכון שוטף באתר המרכז ובמדיה החברתית בעברית ובאנגלית
- טיפול בהזמנות רכש, קשר עם ספקים, נותני שירות וגורמי פנים
- סיוע בארגון סמינרים, כנסים, ימי עיון ואירועים אחרים
- סיוע בהכנת פרסומים
- בקרה על תחזוקה, ניקיון ואסתטיקה ודיווח על תקלות
- ביצוע משימות נוספות בהתאם להוראות הממונים
דרישות התפקיד
- סטודנט/ית לתואר ראשון או שני – יתרת לימודים של שנתיים תהווה יתרון
- ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם – יתרון
- שליטה מלאה ביישומי Office ובמדיה החברתית
- ניסיון בבניית אתרים – יתרון
- ידיעת השפה העברית על בוריה והשפה האנגלית ברמה טובה, בע"פ ובכתב
- חשיבה יצירתית, יחסי אנוש מצוינים, יכולת עבודה בצוות, תודעת שירות גבוהה, עמידה בתנאי לחץ ועומס עבודה, דייקנות ודיסקרטיות.
- עבודה בשעות נוספות, לפי הצורך
- היקף משרה: 10 שעות שבועיות
יש להגיש קורות חיים ופרטי קשר של ממליצ/ה אחת לפחות עד לתאריך 7/8/22
לדוא"ל: scholion@savion.huji.ac.il